Wanneer je overtuigd bent van je bedrijfskracht, kun je best wat weggeven

Wanneer je weet dat je jouw potentiële klanten echt wat te bieden hebt, waarom zou je ze dan niet over de streep trekken door een eerste GRATIS product of dienst te leveren
Wanneer datgene wat je aanbied zo’n goede kwaliteit heeft of meerwaarde brengt dan zal de klant zeker meer willen. Meer van jouw kennis of meer van jouw producten. Focus je op de kansen die hieruit kunnen komen. En is de klant niet overtuigd voor zijn business dan is hij het wellicht wel voor een ander. Je weet immers maar nooit “hoe een koe een haas vangt”.
Bedenk nog eens aan de tijd dat je net met ondernemen startte? Heb je toen niet ook proefgedraaid? Waarom zou je dat dan nu met nieuwe producten en diensten dan niet doen… of met je huidige assortiment bij nieuwe klanten. Veel business consultants zeggen dat je niets weg moet geven, dat je daarmee je eigen waarde verlaagd. Maar ik geloof daar niet in. Sterker nog het kan een prima eerste kennismaking zijn. Maar daar zou ik het dan wel bij houden. De klant is overtuigd en wil met jou verder, dus dan mag er gewoon een serieuze waarde aan gekoppeld worden. Zelf geven wij een eerste strategie-sessie van 2 uur weg aan (potentiële) klanten. Waarom? Omdat wij zeker weten dat wij bedrijven en mensen kunnen laten groeien! Wil je ook een GRATIS strategie sessie? Maak dan een afspraak!
The Optimize Company is een team van Optimalisten dat zich richt op ondernemersadvies en businessoptimalisatie, dit in de vorm van projecten, businesscoaching of Interim management. Wij helpen bedrijven en mensen groeien!
Reacties